مرکز دانلود رایگان

دانلود همه ی نرم افزار های کاربردی برای اندروید و ویندوز و.... اگر دانلود نشد انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

مرکز دانلود رایگان

دانلود همه ی نرم افزار های کاربردی برای اندروید و ویندوز و.... اگر دانلود نشد انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور Despicable Me 2 2013

نام انیمیشن: من شرور 2 – Despicable Me 2 | تاریخ انتشار: 2013

ژانر: کمدی | مدت زمان: 98 دقیقه | زبان: دوبله فارسی

فرمت: MKV | کیفیت: 720p & 1080p

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان:
در قسمت دوم از انیمیشن «من نفرت انگیز»، گرو (با صدای استیو کارل) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

دانلود کارتون من نفرت انگیز 2 با دوبله فارسی 

 

راهنمای دانلود:
                      برای دانلود ابتدا روی لینک مورد نظر زیر بزنید سپس وارد سایت اپزیو میشوید 10 ثانیه صبر کنید و رد کردن تبلیغ بزنید تا فیلم واسه شما دانلود شود

لینک دانلود:

==========================================

uptv-ir-1دانلود با لینک مستقیم فقط صدای دوبله فارسی انیمیشن

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.