مرکز دانلود رایگان

دانلود همه ی نرم افزار های کاربردی برای اندروید و ویندوز و.... اگر دانلود نشد انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

مرکز دانلود رایگان

دانلود همه ی نرم افزار های کاربردی برای اندروید و ویندوز و.... اگر دانلود نشد انتی ویروس خود را غیر فعال کنید

دانلود نرم افزاره تبدیل عکس به اثر هنری


پریسما برنامه ای فوق العاده حرفه ای در زمینه ویرایش عکس ها و تبدیل آن ها به تصاویری هنری می باشد که برای سیستم عامل  اندروید منتشر شده است. این اپلیکیشن تاکنون جزو 5 برنامه محبوب اپ استور بوده که پس از کسب این موفقیت توسعه دهنگان آن تصمیم به انتشار نسخه اندرویدی آن گرفته اند. از زمان ساخت برنامه پریزما شش سال گذشته و تاکنون اپلیکیشن های بسیاری در این زمینه ساخته شده اند اما هیچ کدام از آن ها به اندازه پریسما باعث جلب توجه کاربران نشده اند. عامل اصلی استقبال میلیونی کاربران از این اپلیکیشن روسی سیستم منحصر به فرد شبکه تارهای عصبی و هوش مصنوعی فوق العاده آن بوده است.
 

 

عکس های خود را به راحتی انتخاب کرده و آن ها را با استفاده از 35 افکت مختلف به آثاری خارق العاده تبدیل کنید. این افکت ها به صورت حرفه ای از روی سبک نقاشان بزرگی همچون پیکاسو، مونه، ون گوگ، مونش، لویتان و کاندینسکی و همچنین کتاب های کمیک الهام گرفته شده اند. پس از انتخاب افکت مورد نظر عکس شما به مدت 10 ثانیه به سرورهای برنامه Prisma در مسکو ارسال شده و ویرایش می شود! این روش ویرایش خود به گونه ای نشان دهنده قدرت برنامه و بهره گیری از سرور های پر قدرت برای ویرایش می باشد. نسخه اصلی تصاویر پس از ویرایش دست نخورده باقی مانده و می توانید آن را در کنار نسخه ویرایش شده قرار دهید. در پریسما همانند دیگر برنامه های ویرایش می توانید تصاویر را برش داده و یا بچرخانید و رنگ آن را متعادل سازید. همچنین می توانید عکس های ویرایش شده را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعیی نظیر فیسبوک و توییتر به اشتراک گذاشته و موقعیت خود را نیز همراه آن ها قرار دهید.
pویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن پریسما Prisma اندروید:

  • توانایی به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر
  • استفاده از سبک های هنرمندان معروف از جمله مانک و پیکاسو
  • سیستم بی نظیر ویرایش تصاویر و ویرایش به وسیله ابر رایانه ها
  • سیستم منحصر به فرد شبکه تارهای عصبی و هوش مصنوعی
  • عملکرد بهتر فیلترها نسبت به نرم افزارها و فیلترهای مشابه
  • دارای 35 فیلتر مدرن و متنوع بر مبنای آثار نقاشان بزرگ
  • امکان ویرایش تصویر بصورت آثار هنری و نقاشی
  • ذخیره نسخه اصلی تصویر در هنگام ویرایش
  • برش، چرخش و تنظیم رنگ تصاویر

و….
توجه داشته باشید:

  1. نسخه مود اپلیکیشن پریسما برروی اندروید 4.0+ قابل نصب می باشد.
  2. برنامه پریسما برای اعمال فیلتر برروی تصاویر نیازمند به اینترنت می باشد.

نسخه اندرویدی اپلیکیشن Prisma برای اولین بار به صورت اختصاصی در میان سایت های ایرانی از وبسایت “اندروید ایران” منتشر شده است و با دانلود و نصب آن مطمئنا از اولین کاربران جهانی خواهید بود که کار با آن را تجربه می کنید! شما قادر هستید این برنامه را با یک لمس از سرورهای پرسرعت سایت برای دیوایس اندرویدیتان دریافت کنید. با پریسما عکس بگیرید و اجازه دهید برنامه عملیات ویرایشی خود را در پیش بگیرد!

  برای دانلود برنامه معروف پریزما کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.